Friday, October 15, 2010

Diaper Bag

Rasa nak menangis masa buat this bag. Rasa macam tertipu dengan tutorial pun ada jugak!!! Saya dapat tutorial ni dari sini. Nampak senangkan!!!??? Tapi saya tak tahu kenapa saya habiskan 1.5 hari untuk selesaikan this bag. Tutorial tak bersalah, saya yang tak pandai !!!

Length = 20"
Width = 28"
Strap = 32"

Jahit quilt di kain kecuali di poket hadapan
Saya guna kain cotton biasa (pink color) dan guna felt sebagai interfacing. Japanese felt and lembut sangat. Saya tak buat ruffles (spt dalam tutorial) sebab rasanya boleh pengsan. Tapi saya gantikan dengan zip ... not bad dan saya sangat suka!!! "Alah bisa, tegal biasa".

Zip dan ada 5 pockets dalam beg ini.
Thinking to make the same diaper bag tapi guna kain warna biru pulak. Amacam, ada berani ????

No comments:

Post a Comment